søndag 4. mai 2014

Festbord.



Jeg var med på å arrangere et utdrikningslag for en måned siden, og i den anledning pyntet vi et festbord med bare gjenbruksting fra bruktbutikk eller lånt fra deltagerne i utdrikningslaget.

Så da tengte jeg at siden jeg var så fremsynt at jeg tok en del bilder av resultatet, så slenger jeg meg med i månedens utfordring, festbord, for makan til festbord finnes ikke. Det var vi enige om alle sammen.

Temaet for bryllupet skulle være gjenbruk, (både brud og brudgom hadde vært gift før), og alt skulle gå i lilla orange og rødt, det ble ganske stemningsfylt utpå kvelden.




























 Vi hadde til og med noen brukte stearinlys bare for å ta prinsippet helt ut.




Så selv om dette ikke er tatt ute i sola så synes jeg likevel det gir en god vårstemning.
  
Gleder meg veldig til sommeren.

                                                   <3


 


 

1 kommentar:

  1. Så fint dekket bord:) Koselig med masse levende lys.
    Lykke til i utfordringen.
    Elise

    SvarSlett