lørdag 16. november 2013

Hyllest til fretex!

Når vi for drøye 4 år siden, omsider fikk kjøpt oss drømmehuset, kom vi fra 64 m2 og rett inn i nesten 180 m2. Da sier det seg selv at siden vi ikke vasser i penger, så ble jeg vel nesten fast inventar på Fretex. Sikkert noen som trodde jeg jobba der!

Vel,vel, på grunn av det, og diverse andre ting som for eksempel miljøet, og alt det kule man kan få tak i på brukt-butikker og loppemarkeder, ja så har jeg kommet frem til at hjemmet vårt uten problemer kunne vært med i enFretex-reklame. 

Så jeg har tatt litt bilder i stua vår bare for å vise hvordan det ser ut for tia. 

På dette bildet kommer vel alle møblene fra Fretex, pluss speilet på pipa, lampeskjermen, nipset på sjenken,begge lysestakene og godteskåla.
Puffen og de to vasene foran vèen, har jeg strikket nye trekk til.











 























Knappene på de grå stolene har fått litt flis-stoff rundt seg, da syntes jeg de fikk et mere moderne uttrykk.





























Hadde en liten rydde-runde i skapene en dag, og fant ut at jeg hadde veldig mange vaser, alle fra Fretex, så jeg slang dem like godt opp på veggen. Da ble de mye penere, alle sammen.

Ja jeg har mye mere rundt omkring fra "gjenvinnings-stasjonen", men det var alt jeg rakk å ta bilde av mens det fremdeles var lyst nok. 
Så vi ses på ny visning en annen gang.



5 kommentarer:

  1. Inspirerende!!! Super blogg, June! :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Så morsomt at du er innom :D

    SvarSlett
  3. Utrolig kult med de fargerike vasene opp på hyllene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ble veldig fornøyd selv også, syns liksom det fikk litt kunst over seg, og alle som en er kjøpt på fretex!

      Slett
  4. Så utrolig flott og personlig! Blir glad av dette :)

    SvarSlett