lørdag 3. mai 2014

OPPVÅKNING!


Etter en lang og tung blogg-pause, hvor jeg og mannen har kommet frem til at vi nå etter 14 år skal gå hver våres veier, vi skilles som gode venner og er begge to innstilt på å finne nye bopeler i nærheten av hverandre i samme skolekrets, er jeg nå klar for å ta imot våren med all den opptimisme den fører med seg, tross alt.

Opptimistkroken og for så vidt alle andre kroker her i huset er nå klargjort for salg, og her er noen bilder av hvordan hjemmet ble etter at alle private bilder er byttet ut med noe som egner seg litt mere for en visning.

Kan vel trygt si at det har ALDRIG NOENSINNE vært så ryddig og reint her, hehe..




























 Halve bordet vårt pleier vanligvis å være fylt med tegneprosjektene til Tiril, da er det godt med et ekstra stort spisebord (8 fots biljardbord egentlig) så slipper man å fjerne alt når man skal spise.                                                     
                                                  ;)






































Var å raida Fretex en dag og syns jeg kom hjem med en masse kule bilder, pluss en ramme som jeg klippa til bokstaver til selv i innpakningspapir. Vasetrekket har jeg strikket selv.































































Man kan lage mange kule bilder selv med selvklebende bokstaver fra TGR.





































"Opptimistkroken" har nå blitt til kunstgalleri for egen kunst. 




































"Bloggplassen" min har nå kun et personlig bilde, på oppslagtavla er det bilde av Mons, min barndoms katt.

 Arbeidsplassen min er jo så pinlig ryddig at jeg får lyst til å sette meg ned for å lage noe med en eneste gang!






























 Alle disse bildene ble også med meg hjem fra Fretex den samme dagen, her i trappeoppgangen har det tidligere hengt en masse familiebilder. Syns spesielt det Coca Cola-bildet var helt konge.

Så var det barnerommene, de har jeg vel egentlig ikke vist frem enda på bloggen.
                                                 <3
I Tarans rom har jeg stiftet opp sikkert en million tegneserie-hefter på den ene veggen.
 Skrivepulten hans har jeg kjøpt brukt og malt opp.





































Settekassen, som jeg fant to av, fikk de som adventskalender med små pakker i for et par år siden.
Og siden det allerede er tegneserier på en vegg, syns jeg det var litt morsomt med en snakkeboble med "snorkelyder".

                                           :)

Tirils rom har fått så mye rosa som overhode mulig, sånn at jeg skulle være sikker på at hun gikk lei av den fargen og ikke blir en sånn rosa dame når hun runder 40.
 Lampeskjermene har jeg limt nye stoffer på.  

 







































































Ja det er vel unødvendig å nevne at det er en del loppefunn her inne også.


Gangen vår.
Her har jeg stiftet opp et stoff fra "Stoff & Stil" på veggen, det er jeg igrunnen mektig fornøyd med.






































Så var det uteplassen vår.
Vi har en helt vidunderlig platting på nesten 40 kvadrat med peis.




























"Lounshen" har jeg bygd selv. Det er faktisk ikke så vanskelig i det hele tatt. 

Så nå begynner snart et nytt kapittel i livene våre, som jeg håper skal bli bra.

                                             <3






   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar