søndag 29. desember 2013

Hurra, jeg har fått nytt kamera!

Ikke et vondt ord om iPhone sitt kamera....eller jo! Jeg syns det er oppskrytt, rett og slett!
Vet at det for noen kanskje er som å "banne i kjærka", men det står jeg for.

Skal man få til nogenlunde bra bilder må man ha nogenlunde bra kamera!!

Så i og med at til og med sola var på min side i dag, så har jeg tatt en del stemningsbilder 
fra jula i heimen. :)

































































































































































































































































































































































Livet er slett ikke så verst! <3

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar